Job 17 van 62


Report this listing

Solliciteren



Commerciële binnendienst


Functie

Voor een bedrijf in Maaseik zijn wij op zoek naar een medewerker commerciële binnendienst.

Binnen de afdeling ventilatie & zonwering ben jij onder andere verantwoordelijk voor zowel het leveren van ondersteuning
alsook het aanbieden van totaaloplossingen aan klanten op het gebied van raam- en deurtechniek.
Heel concreet neem jij de lead in het
  • bieden van een ondersteuning op verschillende services voor plaatsingen als herstellingen;
  • voorbereiden en verder opvolgen van dossiers;
  • opmaken van offertes voor verschillende producten zoals ventilatieroosters, screens en rolluiken

Jouw profiel

Als medewerker commerciële binnendienst ziet jouw profiel er als volgt uit:
  • gretige attitude: stevig technisch advies kunnen aanbieden of openstaan om dit te leren.
  • oog voor detail: planningen nauwkeurig opmaken, feilloze offertes daar krijg jij het warm van;
  • communicatieve behendigheid: je denkt mee met de klant, steeds binnen de mogelijkheden van de organisatie
  • Je hebt een klantgedreven mindset
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)
  • Klanten: Ondernemingsraden
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Klanten: Kleinhandelaars
  • Klanten: Groothandel
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Klanten: Bedrijven
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)

Aanbod

We zoeken iemand die bereid is om full time aan de slag te gaan (bij wederzijdse klik met vast contract), volgens kantooruren (ma tem do 8-12 en 13-17 uur en op vrijdag tot 15 uur).
We bieden een marktconform salaris (afhankelijk van de kennis en ervaring), maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, fietsleasing.
  • Een straffe, uitdagende en leerrijke job
  • Een stabiele en betrouwbare werkomgeving
  • Een eerlijk en aantrekkelijk marktconform loon
  • Een tal van extra legale voordelen

    U kan solliciteren via de knop of u kan ons mailen Bree.316@adecco.be
    Als u meer info wenst kan u bellen naar 089468464

Solliciteren

316 BREE
+32 (0)89 46 84 64

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht